Subject: TV liitumine Riigitee 28 kinnistul Iira külas Rapla vallas
From: "Saamel Lembit" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 7 Jan 2025 15:07:19 +0200

Tere

Palun kooskõlastada elektriprojekti „Tänavavalgustuse liitumine
elektrivõrguga, 28 Rapla-Märjamaa tee, Iira küla, Rapla vald, Raplamaa;
LC1962“ asendiplaan.

Lugupidamisega

Lembit Saamel

AS Connecto Eesti

Lauka tee 4

85008 Sauga, Pärnu

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 55 625 865

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.